October 11, 2010

Benak? Ape tu?

Dalam kehidupan seharian punya 24 jam. Di setiap pusingan jam itu pasti ada seminit dua humor di dalamnya. hahaha.. duh..

hp aku tak henti berbunyi. aku celik mata tgk si A menelefon. Berikut adalah di antara perbualan yg aku ingat.

Jam 3 pagi 11/10/10
Aku : Helo... (tgh tido time nih)
Si A : helo weh, ko bwat ape? tido ke weh?
Aku : tak.. tgh main congkak..
Si A : haha ape gile ko main congkak mlm2 ni weh.
Aku : tau pun dah malam.. pehal ni dude..?
Si A : Aku nak tanye pasal esok ni. Ko pkai mcm mane?
Aku : erm..
Si A : betol2 la. Kang aku pakai jeans ke ape buat malu plak.
Aku : Pkai smart suda..
Si A : Smart? Pkai baju kemeja dgn slek ke?
Aku : Janji smart la..
Si A : Smart cane tu? klau aku smart kang, ramai awek pandang aku plak haha.
Aku : Benak..
Si A : ape tu?
Aku : ape.. tu??
Si A : Benak? ko cakap ape? tak paham aku.
Aku : dude..
Si A : Kang ko datang ruma aku, kite pg sesama. Bleh aku tgk ko pkai mcm mane esok.
Aku : Dude...
Si A : ape? esok ko bgn awal skit la. kite serapan dulu. baru pegi. cam biasak bro.
Aku : wei dol, 3 stengah pagi ni. aku mamai ni wei.
Si A : la.. ko tido da ke? aku igt ko blom tido lg..
Aku : Benak..
Si A : ape tu?
Aku : ape.. tu??
Si A : aah ape mende tu?
Aku : dude.. chow dulu. Ngantok.


haha.. adeh.. geng, gua pun tak tau sebenarnya ape bende la benak tu. haha. gua pkai sebut je selagi orang lain pun tak tau. ahaha.. cheers..

3 comments:

hentakbelipat said...

hahaha..memang benak la pale camtu oi..tanye time lain la ye dak

The Crow Empire said...

btol3. haha

si macho said...

benak ?? kau gila :Angguk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...