June 12, 2011

Freebise Bulanan Dari Abdul Farique? ( Versi Dot Com )


Cool Freebise Bulanan Dari Abdul Farique


Seorang blogger (top blogger ni) iaitu Abdul Farique telah memberi peluang kepada semua untuk memiliki pemberian ikhlas 'Freebise Bulanan' darinya. Selepas Crow bace dalam entri INI, Crow mendapati beliau telah memilih seorang blogger yang bertuah untuk memiliki domain DOT COM selama setahun.

Persoalannya, pasai pa Crow buat entri 'FREEBISE BULANAN' oleh Abdul Farique ni? Pasai Crow adalah blogger bertuah yang telah di pilih oleh Abdul Farique la. hehehe.. Kata pepatah 'Tuah ayam nampak di kaki, Tuah gagak nampak di hati" cewah! koh3...

Pemilihan beliau adalah berdasarkan dari Contest Geng BCR yang julung kali di adakan. Walaupun hadiah DOT COM ini bukan tajaan rasmi kepada pemenang, namum pemberian kali ni Abdul Farique berbesar hati untuk memberikan hadiah kepada peserta dari kontest tersebut.

Secara peribadi crow berpegang pada kata "Orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa". Pemberian domain DOT COM dari Abdul Farique sangat-sangat Crow hargai. Mungkin tuah ini adalah ruang dan peluang di antara dua blogger iaitu The Crow dan Abdul Farique saling kenal mengenali dengan lebih rapat. Insyaallah.. Mane lah tahu kot2 ade peluang kite pi jamming same2 nanti. keh3..

Jika domain ini di realisasikan oleh Abdul Farique. Crow memilih "thecrowempire.com".


Nota : Orang tua-tua ada kata "Mangkuk tingkat jiran, jangan di pulang kosong". koh3.. 
Insyaallah.. Kalau ada kesempatan, pasti akan di balas nanti. 
Terima Kasih Abdul Farique.

(^_____________________^)

11 comments:

Fariq said...

wah.. mmg tuah gagak nmpk dihati la.. hati yg penuh kesabaran... :hihi

lepas ni makin rancak la gagak melebarkan sayapnye :hihi

hafiz hafizol said...

wah.. tahniah tahniah...

Anonymous said...

perghh..jadi domai sendiri dahhh..maju setapak lagilah crow.lagipun blog crow mmg patut ade domain sendiri.sebab isi2 dalam blog ni berkualiti.kalau nak under blogspot mcm rugi je.kalau domain ni nampakla hak sendiri.heee:)

ecah mashuri

nur aisya humaira said...

wahh,bagusnye AF..rezeki tc ni..:)

Cik Ladies said...

tc tak mo kuarkan duit sendiri.. kedekut nye :hihi :hihi

faiz said...

bgusla domain sendiri..nmpk pro skit..hehe

RedVixen said...

waahh... congratz!!

diana said...

tahniah...
bila dia nak tukar tu..?
wah!!makin gagah la gagak ni..kan??
heheheh

si macho said...

eleh fm pon AF taja gak

:P kecoh .

Usop Wilcha said...

Tahniah....

zionis cipta gempa hapus al-Aqsa

Siti Safiyyah said...

bila ni nak tukar ni? ingat tadi dah tuka. hehe. tahniah ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...