June 29, 2011

Jatuh Cinta Lagi..


Sememangnya.. aku tidak pandai untuk menolak rasa ini. Sebetulnya aku perlu akui. Setepatnya aku perlu yakini. Bahawa, aku jatuh cinta lagi.. Setelah melihat akan tinggi keperibadian beliau. Akan ilmu yang beliau curahkan kepada aku. Sesungguhnya aku benar-benar telah merendahkan hati. Lalu terbuka ruang cinta ketika mendengarkan bait-bait kata dari ucapan beliau.. Marilah, sama-sama kita mendengar dan beramal.






Satu kata boleh ku ungkap. "Hebat!". Ya! Beliau sangat hebat!

Semoga jasa beliau mencurahkan ilmu bagi membimbing saudara sesama islam di rahmati dan di redhai Allah.. Amin..

Notadahi : Usah lah engkau merenung nasib itu. Bukan engkau yang menentu. 
Apa yang perlu kau tahu. Dia Maha Pengasih lagi Maha Adil untuk setiap sesuatu..


-Cinta-



16 comments:

si macho said...

:sukati

malas nak tgk :lari

-______________________- okbai

fyy mokhtar said...

bercinta dgn feeza ke pun :apa :lari

~nsar~ said...

ustaz ni bagus.. tapi terlapau wahabbi.. yang penting isi janji sama dengan hukum...

nur aisya humaira said...

:jom cari sakinah The Crow.. :angguk

ecah mashuri said...

sedihnya dgr ustaz ni cakap.kdg2 kite tak sedar yg kite lebih beruntung dari org lain.dn kdg2 kite bongkak.padahal ramai lg yg lebih beruntung dari kita.menangis ecah dgr video ni.background lgu dia sedih sgt kot.heeee.:')

diana said...

slow la..
tapi akak dah tengok video ni..
cd pun ada..:p
8 hengget je kat pasar malam..
heheheh

FYA PELANG! said...

the cow. nk yg laen. nk lg :zas

AISHA INANI said...

sempat dengar depan jekk.


menyentuh hati... hmmm.

Azlan Hasan said...

1st gak dengar ustaz nie cakap..thanks 4 sharing.. :)

Regards,
-Strider-

faiz said...

mmg sedih tgk video ni...kdg2 kita ni xpernah nak bersyukur kan..

Siti Suriani said...

Sharing is caring..

:):):)


http://misssabrinaa.blogspot.com/2011/07/facebook-baik-ke-tak-baik.html

aleen aiden said...

suke notadahi d atas. ;)

Fariq said...

sama2 la kita muhasabah diri ini...

Raden said...

nk suh goku tgok gak

RedVixen said...

aku memang suka dia ni.... walaupun selalu orang bangkang dia, dia cool je...

abglan said...

mekasih share... sedap lah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...