June 13, 2011

Buai Laju Laju


Hai,

Korang semua pernah main buaian kan? Bila kita hayun buaian, pasti timbul satu perasaan yang asyik dan seronok dalam diri. Lebih asyik kalau ade yang sudi membuaikan.

Membuai perasaan sangat sinonim dengan kita. Setiap hari kita di buai dengan sesuatu. Ade yang buka webpage "Tumblr"? Melihatkan gambar-gambar unik disana, boleh membuai perasaan dan emosi. Semalam ade layan Akedemi Fantasia? Mendengarkan nyanyian dari persembahan Hazama, membuai perasaan teruja. Pernah tengok wajah hensem Crow? Melihatkan kehenseman crow, membuai rasa ingin cinta-cinta dalam hati korang. Kan? koh3..




Sentiasa dan selalu kita di buai. Inilah dunia. Menjanjikan nikmat yang membuai perasaan. 

Saya mesti mendapatkan sebuah kamera dslr kerana saya minat mengambil gambar yang cantik-cantik. Saya mahukan Guitar LTD Kirk Hammet Vintage kerana saya mahu jadi macam BunkFace. Saya mahu masuk uji bakat nyanyian kerana saya memang minat menyanyi.

Tatkala kita membuai rasa ini dengan laju. Semoga tiada bala yang menimpa. Nauzzubillah...



Notadahi : Sedang belajar buat entri pendek. koh3..


Buai Laju Laju...
-Tammat-


20 comments:

Fariq said...

hahaha.. rasa nak cinta2 crow la sgt.. wakakaka.. walopon muka mu hensem.. tapi takkan pernah nak rasa cinta2 kat crow.. wakakaka

nur aisya humaira said...

Assalam TC..:)

amboi2, rase cinta kt TC???

igtkn nk tulis lirik lagu buai laju2..lme da tk dgr lgu tu..keh2

syrupmasin said...

buai laju-laju..

wath said...

belajar wat entri pendek eh. keep it up! sy pon same. tapi tak reti. haha

Cik Ladies said...

dkpot? = da komen pendek, oke tak? :hoho

p/s : kalau tak , nak letak dkpot je tadi.. wah~ nak pi beli gitar ke? masuk ujibakat? uit, ajak la CL masuk sekali.. koh3 ..!

(^____^) <-- tiwu2

Siti Safiyyah said...

tengah bace entri crow sambil dengar lagu hazama.. konon2 nak amek feeling cinta sikit.. :p

faiz said...

mmg pendek entry ko kali ni tapi berisi..

diana said...

akak sekarang ni tak de benda lain la akak nak selain abang lan cepat2 pi bank dan akak nak be..
sekian...

Aujinz said...

buai laju laju..

AISHA INANI said...

ecehhh. perasan...

sukanyaaa kat crow! grr. grr. grr.

si macho said...

erk ???

-_________________________-

ta paham

,sila sertakan penerangan yg lebih jelas =,="

LemonSusu Skyjuice said...

erk terbuai lelaju~~

The Crow said...

@Fariq

Mane tau crow hensem? pelik~

(^____^) koh3...

Fariq said...

@The Crow

nak aku ckp ke camne aku tau.. hahaha..

The Crow said...

@Fariq

weh weh.. agak2 ar... keh3..

Biar pecah di perut.. jangan pecah di blog..

(^____^)

Fariq said...

@The Crow

takut.. takut... hahaha... gi serang blog kak diana cepat.. die dah tukar domain tu..

The Crow said...

@Fariq

wooooOO dahsyat la kak diana. he he he...

(^____^)

Ati Masrif said...

salam,

betui ke crow tu hensem...

apalagi tunjuk lah...

koh3...?

kiutlah gelak crow tu...ahaks

aleen aiden said...

gambau tu sangat osem okes..


hye hencek crow! ^_^

Bro ahmad said...

macam pelik je crow

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...