March 30, 2011

29th Birthday Giveaway by aNiM

Giveaway? Ya! Di tag oleh Cik Rina Rossoneri (Cik? Yeay!). Sudah di tag, maka beta selaku ketua empayar gagak menyambut tag beliau dengan suka cita dan gagah berani.  koh3...


29th Birthday Giveaway by aNiM

Klik banner kalau nak belon harijadi! huhu..


Siapa Anim? Lepas aku stalker blog dia. Aku tau serba sedikit latar belakangnya. 
Jadi aku akan perkenalkan kepada semua siapa dia yang bergelar Anim.

Beliau adalah Puan Blog kepada

Setelah aku tau beliau sudah bergelar 'Puan' maka aku cepat2 mengubah tektik. 
Dari stalker menjadi, tetamu. Koh3..

Beliau sudah berkahwin dan mempunyai 2 wirawan sejati yang comel2.
Mulai saat ini, aku akan memanggil beliau Kak Anim.

Kini... beliau bakal menghadapi saat getir dalam hidup beliau 
iaitu melalui proses penambahan usia.

Pada 1 April 2011, maka genaplah usia beliau 29 tahun.
(Sebaya dengan kak long aku la. Koh3..)


Salam perkenalan kepada Kak Anim.
Saya ucapkan Selamat Menyambut Ulang Tahun Kelahiran.
Semoga Kak Anim dan seisi keluarga di permurahkan rezeki, 
di rahmati kebahagiaan dan di kurniakan umur yang panjang
oleh Allah s.w.t seiring dengan usia.
Amin.. 


Err.. sy tag Echah Fansuri dan Humaira. Boleh ek? heheh..


Nota : Aku ade fakta nak di kongsikan dengan korang.
Kalau korang nak tau, peningkatan usia adalah lumrah kehidupan. Koh3..


-Lari-


7 comments:

madammondoq said...

salam..

nice blog..
nak tahu tak apa yg setiap malam..malam pertama?
salam singgah ke blog saya..

TQ

Solihin Zubir said...

hapy besday juga diucapkan buat kak anim.. heheh..

Rina Rossoneri said...

haha kenapa mesti 'cik?yeay' ??
hahahaha...

diana said...

29??
ooo..muda akak lagi..
akak 19..

The Crow Empire said...

Madam - Fuh~ setiap malam? Malam yang pertama? teka-teki ni. koh3.. nanti sy roger blog kamu eh. tq. hehe..


Solihin Da Bro - Bro die dah kawin tau. ehem.. wakaka..


Cik Rina - Sebab.. er.. segan la cite kat sini. Sms je la. koh3...



(^___^) thanks komen!

aNiM said...

(koh3 dulu)

salam kenal si gagak,

tq sudi join ga akak ye :)
good luck ketua empayar gagak^_^

tq 4 d wishes.amiin..

-lari-

The Crow Empire said...

Kak Anim - hehehe.. semoga happy selalu!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...