June 3, 2011

BCR Kontest: Kamilah Geng BCR!!


Nota : Contest ini dianjurkan oleh Ketua Geng BCR iaitu Jejaka Terhangat and The Admins. Contest ini hanya di buka kepada seluruh warga blogger yang telah menjadi ahli persatuan BCR secara rasmi. Kepada sesiapa yang ingin join contest tapi masih belum menjadi Ahli 'BCR'. Anda perlu menghambakan mendaftarkan diri dengan rela hati di SINI



Keliks gambar untuk tahu!


Apa itu Blogger Chat Room (BCR)? Korang tak tahu? Bagus. Meh abang crow nak cite sket. koh3.. BCR ni ringkasnya adalah satu laman chat yang di cipta khas bagi memberi ruang kepada para blogger untuk berkumpul, berkenalan dan berinteraksi. 

Ape tujuan diwujudkan BCR ni? Semua pun tahu, komunikasi adalah penting. Tampilnya cetusan idea 'BCR' oleh anak muda iaitu Jejaka Terhangat selaku pengasas laman chat ini, banyak memberi manfaat dan memudahkan para blogger untuk berinteraksi. BCR kini sudah menjadi satu lonjakan baru kepada aktiviti blogger.

Maaf kalau ayat diatas seperti teks ucapan ketua kampung. Koh3.. Ok, ramai blogger yang dah tau BCR ni amende sebenarnya. Dalam banyak-banyak geng BCR. Crow nak kenalkan 3 geng yang paling sengal senget. Koh3.. err.. tak2.. sebenarnye Geng BCR semuanya senget. wakakaka.. uhuk2.. Antara geng yang crow nak sebut ni adalah mereka-mereka yang sudah mengenali diri 'crow' di sebalik topeng gagak ni. Crow sayang dorang~ eeuuuwww.. keh3.. Jom kenal dengan dorang!


BCR The Gengs :

The Fariqscorpio (BCR Admins)
- Fariqscorpio? Beliau adalah blogger yang aktif dan sentiasa menambah baik kualiti Blognya. Beliau kreatif dalam mengajurkan pelbagai contest dan aktiviti kepada para blogger. Beliau juga adalah Admin di BCR. Jika di blog beliau terkenal dengan ayat "Bukan Cerita Pasal Kala Jengking", di BCR pula beliau kerap menggunakan ayat "Away~ nak layan movie" keh3.. 

The Feeza Macho (BCR Sponsors)
- Beliau adalah seorang gadis blogger yang cute namun sentiasa beranggapan bahawa diri beliau adalah macho. Sangat suka melukis menggunakan aplikasi paint dan di adaptasi dalam setiap entri beliau. Feeza adalah ahli BCR paling tegar dan paling menceriakan. Koh3.. 

The Elyna (BCR Admins)
- Beliau adalah admin di BCR dan seorang novelis blogger. Beliau tidak pernah mengenal erti jemu bagi menghasilkan karya novelis di dalam Blog beliau. Sebagai novelis, beliau hanya menggunakan identiti nama sahaja di dalam blog. Jadi identiti dan rupa sebenar bagi watak Elyna ini crow tak dapat nak kongsikan kat korang. koh3.. Beliau juga aktif di BCR. Tapi beliau hanya chat 2,3 minit lalu 'away'. wakaka..


Contest kali ni crow dengan bangga dan berbesar hati untuk meng-tag :


Ini BCR Kontest: Kamilah Geng BCR

-Done! Yeah!!-

15 comments:

feeza macho said...

ta faham ni

knp semua kena ade "THE"

ala ala THE CROW tuh nyampah :p

nur aisya humaira said...

erk,feeza always ngaku macho..:)

Siti Safiyyah said...

dah agak dah mesti ada name orang tu. ehem3 :p

Unknown said...

macam entry kipas2 je ni..

































uhukkk!!!

NurAmal said...

byk ckp pasal admin je.. hehehehe

Azlan Strider said...

owh..stylo gak BCR nie..

Regards,
-Strider-

The Crow said...

@si macho

Ade 'The' baru cool. macam 'The Crow'. Cooool~ tehehe..

(^_____^)

The Crow said...

@nur aisya humaira

Kan? Kan? koh3..

(^___^) Humaira!

The Crow said...

@Siti Safiyyah

Sape? Fariq ke? SS mara ek? he he he..

(^___^)

The Crow said...

@diana

Kipas sikit. Ikut mcm teknik JT kat entri die. koh3..

(^___^)

The Crow said...

@NurAmal

Aah admin. Kerani je dorang tu. muahaha...

(^___^)

The Crow said...

@Azlan Hasan

BCR memang stylo beb! koh3..

(^___^)

red gitarputeh said...

ni banyak cakap pasal admin sebab admin bayar dia ni =______________=

uhuk uhuk. haha. Oit. aku Ahli BCR tegar jugak. tak caye tanye FM =__=

SYAF said...

Singgah sambil baca.. DONE :bagus

Fariq Jalil said...

baru bley baca entri.. geram betul dengan TM..

wakakakaka.. senget ye crow.. grrr.. takpe2 identiti anda masih boleh dirahsiakan. nanti kalo dpt bley la payung makan piza macho.. eh silap.. piza hut.. :p

ok la away dulu layan movie.. hhahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...