January 28, 2011

Keinginan Yang Terpendam !


Aku ada satu keinginan sebenarnye untuk post entri mcm ni. heheh.. Tapi risau di anggap tak betul pulak. keh2.. Tapi di sebabkan bukan ramai pun yang jenguk di sini. Kebetulan pulak aku menyarung Cosplay Si Gagak (kebetulan la sangat) bukan ade yang kenal aku pun. heheh.. Maka aku fikir tiada halangan untuk aku buat entri macam ni. Yeay! Lets role out!


Situasi : Lepak-lepak
Ayat Pilihan : "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola"
Target : 3 Perenggan (cukup ler..)


Aku keluar rumah jam 10 malam menuju ke warong abang sham untuk "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola". Sampai sane aku pun order air untuk "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola". Siap je air aku, abang sham cakap "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" aje ke? aku jawab la "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" macam biase la bro. Kalau dah "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" tak rase lapar.. haha.. Abang Sham ni pantang betul tengok aku asyik "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" tanpe order makan.

Bola dah nak bermula, aku pun tegur member aku sebelum "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" ni. Aku cakap kite ni dah selalu "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" setiap kali perlawanan kan? Member aku balas, lagi best kalau "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" dekat warung yang ade skrin besar macam ni. Betul sangat cakap member aku, sangat best bile "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" yang di hidang dengan skrin besar lagi.. haha..

Dalam tengah borak-borak tu, aku yang tengah "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" tersedak sebab Man U menjaringkan gol pada minit ke 2 menentang Chelsea. Memang aku syok sangat malam tu "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" dan Man U dapat beat Chelsea 3-0. Lepas tamat perlawanan, aku suruh Abang Sham kire air yang aku "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" tadi. Hargenye RM1.50 untuk gelas besar yang aku "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola". Okeh la tu, sekali "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" siap dengan skrin besar hanya RM1.50 kan? ahaha..



Macam ni la muka aku bile berjaya post entri ni.


(^_____^)



keh3... Puas hati aku. Yeay!

-Tamat-

8 comments:

Unknown said...

hahhaha..
tabik!!!!

The Crow said...

kak diana - hehehe.. (^___^)

Aleen Aiden said...

oi2!banyaknye "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" !!hu3

The Crow said...

Aleen - hehehe.. (^___^)

Solihin Zubir said...

brapa banyak "pekena teh tarik bersama kawan-kawan sambil menonton bola" daa... ahhahaha... ngek btoi.. heheh...

The Crow said...

Solihin The Bro - hehehe.. (^__^)

Mrs Nurul said...

naik sakit jiwa aku baca..lepas ni nak kene pi minum teh tarik cam bese...arghhh ko giler...!




Jeng3x…
# Malas Nak Sembahyang Sebab Sakit#
# Bottle Of Hopes @ Wishing Bottle (Botol Rahsia…) #

dRopPuc!noo™ said...

ni entri mintak tendang ni..
:nah drop bagi HAHAHAHA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...