January 2, 2011

Berlari Kehadapan

Tak. Tak. Aku paling tak suka berlari. Walaupun aku pernah berlari, itu cuma jika di kejar anjing. Ah.. aku paling t***t anjing.

"Berlari kehadapan" itu cuma kata-kata semangat. Sebagai manusia biasa, meletakkan kata-kata semangat adalah kiasan bagi suatu gambaran yang berunsur positif untuk dijadikan panduan kepada diri bertujuan supaya melakukan sesuatu dengan lebih baik. haha. Pandai2 aku bikin ayat sendiri. :P

Tahun 2011 dah bermula. Hari pertama aku adalah permulaan yang terbaik bila dapat membantu rakan seperjuangan mendirikan rumah tangga. Majlis beliau amat sukses. Tahniah2. Kata-kata beliau "Hajat dah lepas, lepas ni terus menuju kehadapan je". Lihat, beliau pun menggunakan kata kiasan "Menuju Kehadapan". Jangan main tuju2 je bro. Bermadu plak isteri ko nnti. haha.

Kata kiasan sudah menjadi perkara sinonim pada kita. Itu yang aku rasa la. Apa pun 2011 dah mula dah. Baik-baik jaga diri. Kalau tak, perkara 2010 terbawa-bawa. haha. Oh.. mungkin tahun ni masih ada satu persamaan. Aku tetap ikuti kisah dia.. ahh... semoga dia terus "Mencapai Kebahagiaan".



2 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

ganas nye lagu crow ! keh keh layan jela pepagi buta niii adoii


aku pon tak suke anjing =( pernah kene kejar sampai sempot. lepas tu anjing2 tu gelakkan aku beramai2..

ENTRI MANTAP & MELETOZZ :
# Awek Leggings Ketat Seksi #
# Sikap Cuai Bawa Padah !#
# Teks Ucapan Paling Sempoi !#

The Crow Empire said...

itu lah. anjing mmg jahat kan? huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...