February 11, 2011

Korang Semua Buat Aku Terkenang!!

Bile aku menjelajah ke blog rakan-rakan die luar sane. Aku dapati kebanyakan adalah student. Bila terpikir begini, mula lah aku terkenang-kenang zaman kolej dulu. Seronok. Kawan ramai. Awek2.. Peh.. jangan cakap la. Maklum je lah. Institusi pengajian kan adalah tempat yang di penuhi oleh ramai gadis2 dari seluruh pelusuk Malaysia ni. Memang best bile di kenang. Saat-saat ponteng kelas. Copy assingment. Hehehe... Jangan cakap la korang yang masih blaja ni takde plagiat assignment kawan lain. keh2.. kantoi. Cakap pasal assignment. Aku tetibe teringat satu video. Ni assignment dari lecturer masa aku sijil dulu. Multimedia beb. Style. Konon nak jadi penerbit karaktor anime seperti  Mashashi Kishimoto (naruto) atau Fujiko F. Fujio (doraemon) keh2.. Harem..

Ok la. Aku takde idea nak mengarut panjang2. Lepas aku godek2 pc. Jumpe assignment slideshow mase tahun 2006 kot. aku pun tak ingat dah. keh3..  Tapi rase nye tajuk assigment ni pasal isu semasa kot. Buat pakai Movie Maker jek. Sedut gambar dari google then tempek kat Movie Maker. Setel. keh2. Sebab time tu baru Sem pertama. Tak pandai pakai pro software lagi. heheh..

Kalau korang nak layan video bawah ni. Kasi bukak volume lappy tu kuat2 dulu. Pastu tutup lampu. keh2.. Feel... Semoga video ni boleh di jadikan iktibar kepada semua. Allahuakhbar...

Nota : Sila pause kan background music di blog ni dulu. Kotak player ade di bahagian bawah blog ni. Thanx. Selamat berhibur.








http://www.youtube.com/watch?v=G3gkOsLyXHY



Semoga kamu semua di rahmati Allah S.W.T hendaknya. 

(^________^)

Sekian~

5 comments:

Fariq Jalil said...

huh crow.. jenuh aku tunggu nak buffer vid tu.. tenet cam siput.. :hampa..

The Crow said...

Fariq IDH - ye ke? adeh.. aku upload high quality. he.. he.. mungkin tu sbb lambat skit kot. Sabo yeh.

(^______^)

Unknown said...

ala..
tenet akak tak boleh tengok video..
macam siput sikit..

The Crow said...

Kaka Diana - err.. akak klau ade akaun youtube blh la low kan quality kat sini. Tak pun akak klik link youtube tu. kemudian pilh low quality (240p). (^___^)

Unknown said...

eh!!ada2..nanti akak cuba buat..
baru tahu ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...