February 9, 2011

Makanan Paling Pelik Dalam Dunia!!!

Dalam blog awek2 mesti ade cerita pasal makan kan? keh3... Jadi aku pun nak la cube juga buat cerita makan2. Saje nak feel ape sangat la gadis2 ni syok cerita pasal makan.. Jum tgk makanan ape yang aku nak cerita. RARE tau makanan aku. Tak macam cerita gadis2 tu. keh2...

Makanan ape yang paling pelik dalam dunia? heheh.. ni teka teki kan? ahaha. Tapi aku bukan nak soal teka teki kat korang. Aku cume betul2 pelik dengan makanan ni. keh2.. Takat makan cicak, makan budak atau makan kudis tu aku tak pelik. Erk? kudis? Eeyeek... haha.. Tu keja khurafat tau. heheh.. Tapi makanan ni memang sangat pelik. Sape2 yang makan ni memang jenis buang masa. Ye ke? Tau makan je keje. keh3...

Tapi memang gadis2 jenis suke makan. Kalau sehari tak mengidam ape yang nak di makan memang tak sah la. Dah tu, kalau lepas makan mesti mengidam nak dessert. Kalau boleh asal makan yang berat2 mesti nak dessert macam ais krim atau coklat keras (masuk peti beku). heheh.. Berbalik pada cerita. Makanan yang aku cakap ni senang di jumpai di mana2. Cuma aku pelik tengok nafsu manusia ni. Bende ni pun nak jadi makanan. ish2... Dah la. Malas aku cerita panjang. Korang selawat banyak2 dulu sebelum tgk gambar makanan ni. Yang ade lemah ginjal or lemah nafsu di sarankan jangan tgk gambar ni okeh. Ape jadi korang tanggung sendiri.

Ni lah gambar makanan tu. Korang berani makan tak? ---}

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Makan Angin 

Keh.. Keh.. Keh... (^_______^)


Nota : Ade yang angin bace ni? Makan lah angin tu. 
Jangan membazir. Tak baik. Tuhan mara. heheh.. Jangan buang angin dah ler.. keh3...

-Tamat-

7 comments:

aleen aiden said...

cet!jom bermakan hangen sesame!memang tengah hangen jugak sebenarnye nih.hu3

Solihin Zubir said...

ngek btoi! haha..
kembong perot la makan angin.. heheh..

The Crow Empire said...

Aleen - kenape aleen angin nih? meh abang bwk pi tgk wayang. blh kurang angin tu. hehe.. dalam panggung jgn lepas angin tau. hehehe..



Solihin Da Bro - Tu lah. Makan angin ni tak elok tuk kesihatan. Kembong perut mcm sy. Eh? sy buncit. sori2.. bukan kembong. keh3..

(^___^)

AISHA INANI said...

cis2 gagak pandai berjenaka kannn.

aku tak reti nak buat entry mkn2 sgt sebab aku tak suka makan! hahaha.

The Crow Empire said...

Aisha - heheh.. nanti i blanje makan k. Tengok sape yang tak suke makan tu. keh2... (^___^)

wath said...

ye ye la da nak tutup muke kan tak sanggup tengok mende2 neh. sekali rupenye tak nampak pon makanannye. ngee

diana said...

aaaaaarrrrrrrgggghhhhhhhh!!!
menjerit ala2 teruja la..
akak pun pantang la orang pelawa makan angin..
sangat suka..
tak makan nasik setahun pun tak pa asalkan dapat pi makan angin..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...