February 15, 2011

Utusan Terakhir Utusan Gembira

Ya Rasulullah, Ya Habiballah.. Dengan selawat ini aku menjunjung Agama Islam. Dengan selawat ini aku menjunjung kitab dan sunah mu. Dan dengan selawat ini aku memanjatkan rasa syukur di atas ketabahan dan keikhlasan engkau memimpin kami. Sesungguhnya aku berlafas di atas yakin ini..

Aku bersaksi bahawa tiada tuhan yang di sembah melainkan Allah,
Dan aku bersaksi bahawa Nabi Muhammad itu adalah persuruh Allah.. 

Selawat Syifa'
Ya Allah, berilah rahmat ke atas penghulu kami, Nabi Muhammad S.A.W. yang dengan berkat baginda, engkau menyembuhkan hati-hati, menjadi penawar dan menyihatkan tubuh badan juga memberi kesembuhan penyakit serta mengurniakan cahaya penglihatan dan kurniakanlah juga rahmat keberkatan dan kesejahteraan keatas keluarga dan sahabat baginda.




Salam Maulidur Rasul 1432H.
Semoga dengan memperingati jasa dan perjuangan Nabi Muhammad S.A.W 
dapat menyembuhkan penyakit hati dan jiwa.

Geng, tahun ni ade Kempen Baik Punye! Kempen ape? Meh klik link di bawah.
Alolo~ Jangan la malu-malu. Buruk aih memalu~
Meh klik meh~ keh3...


Kempen By SitiSafiyyah



Nota : Adik-adik, nabi ada berpesan. Perbanyakkan lah senyuman. Kerana senyuman itu sebahagian dari sedekah.


(^________^)   <---- Ini senyum okeh! keh2..

Sekian~

7 comments:

Fariq said...

semoga kita dirahmati oleh Allah dan diberikan syafaat oleh Nabi di akhirat kelak..

De Mois said...

Salam maulidur rasul ye. Semoga kita mencontohi keperibadian baginda

Revolusikan hidup dengan SuaraSendiri

Amira Naddia said...

jum berarak kat putrajaya!

Ed Kousuke said...

Selamat maulidur rasul bro. kempen yg bagus...

diana said...

eh!!semalam sebelum tidur akak dah baca entry ni..
rupanye lupa nak komen ..
hahhah..

senyum2 kat sini..
tu senyuman kamu??
tak maneh langsung!!
hahahah

Solihin Zubir said...

:D <------- ini senyum lebar okeh.. haha..

The Crow Empire said...

Fariq IDH - kenapa xde gamba ni fariq? pelik?

De Mois - Salam juga ya!

Mira! - penat ah~ tgk kat tv jer.. keh3..

ED - Thanx bro. Selamat berblog.

Kaka Diana - Senyum yang maneh ade kat blog akak dah. heheh..

Solihin Da Bro - (^__^) <-- ini senyum si jambu. keh3..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...